Arriba #Feriaetsinf, la IV Fira de projectes

120 estudiants de la ETSInf i BBAA han treballat en 15 equips multidisciplinaris en 17 projectes que veuran la llum el pròxim 16 de desembre en la Fira de Projectes.

Dijous que ve, 16 de desembre, la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica (ETSINF) acull la quarta edició de la Fira de projectes, #Feriaetsinf, que en aquesta edició se celebra en en la zona enjardinada de l’edifici 1H, al costat de la biblioteca de ETSInf.

Un total de 27 projectes, 17 projectes d’aplicacions i 10 de desenvolupament de videojocs seran presents en aquesta fira en la qual estan treballant 120 estudiants de la ETSInf i de la Facultat de Belles Arts Sant Carles de la UPV, des del passat 28 d’octubre.

Es tracta d’un projecte de col·laboració multidisciplinària en el qual estan involucrats 80 alumnes de la Branca Enginyeria del Programari 4t curs del Grau en Enginyeria Informàtica i 40 estudiants de 3r i 4t del Grau en Disseny i Tecnologies Creatives. Els alumnes estan distribuïts en 15 equips.

L’objectiu formatiu de la iniciativa és que els alumnes participin en un equip multidisciplinari i aportin els coneixements específics de cada perfil, a més de tenir la possibilitat de contactes per a realitzar futurs projectes en conjunt (fins i tot TFG col·laboratius).

La fira està oberta a la comunitat universitària de la UPV i rep la visita de representants d’empreses que col·laboren amb la ETSinf.

Accedeix a tots els detalls d’aquesta edició: https://www.feriaetsinf.org/

En aquest vídeo podeu veure un resum de la qual celebrem en 2019

Imatges de diferents sessions de treball celebrades en 2021

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)