6 grups de Generació Espontània UPV busquen estudiants d’informàtica per a incorporar en els seus projectes

La setmana passada es va realitzar una reunió de presentació de 6 grups de Generació Espontània UPV que busquen estudiants amb perfil d’informàtica per a incorporar en els seus projectes.

Des de la direcció de la ETSInf us animem a participar en aqueixa mena d’activitats extraacadèmiques, ja que suposen un excel·lent complement per a la vostra formació i currículum.

Els grups de Generació Espontània UPV estan formats per estudiants de diferents titulacions de la UPV que treballen en projectes de tecnologia aplicada i/o amb gran impacte social o mediambiental.

A continuació, teniu una breu descripció de cada grup i els email de contacte per si us interessa participar en algun d’ells.

Grup Hermes UPV

Grup d’alta competició amb la finalitat de dissenyar, fabricar i operar un UAV versàtil, emprant a més aquesta aeronau com a base d’investigació per a l’ús de bateries d’hidrogen que permeten una operació més neta d’aquesta. El grup se subdivideix en subgrups de CAD, Fabricació, Aerodinàmica, Estructures, Imatge, Organització, Sistemes i Control de vol i Visió i Intel·ligència Artificial. Aquests dos últims implementen els sistemes que permeten el control autònom de l’aeronau i els mecanismes visuals necessaris per al reconeixement d’objectes.

• Alumnes de nou accés podran formar part de qualsevol subgrup en funció de les capacitats de cadascun d’ells. Hermes UPV compta amb una pedrera per a alumnes de 1r curs en la qual rebran una formació bàsica de tots ells.

• Contacte: mmarquez.hermesupv@gmail.com

Grup PROLUO

Proluo està desenvolupant BLAU I, un filtre passiu i innovador que usa vaixells pel Mediterrani per a recollir plàstics. Es busca a membres que confien en si mateixos i que els apassione ser partícips d’una solució a un gran problema, creatius i problem‐*solvers. El que importa al final, és la passió.

• Contacte: berrerhdocheaymane@gmail.com

Grup Fornejant Ciència

Grup format per alumnes interessats en la tecnologia, la innovació alimentària, la ciència i que a més tenen inquietuds per realitzar activitats més enllà de les aules que complementen la seua formació. Per a això realitzen tallers de formació contínua, tastos, visites a empreses i jornades d’emprenedoria entre moltes altres.

Els alumnes de ETSINF podrien ajudar amb la programació d’una pàgina web i blog per a donar a conéixer al grup i que incloga un calendari d’esdeveniments.

• Contacte: fornejantciencia.rrpp@gmail.com

Grup BEST

BEST València ofereix als estudiants dels Graus d’Enginyeria Informàtica i Ciències de Dades, no sols la possibilitat de viure experiències per tota Europa, sinó també formar part del seu grup local.
Els els principals departaments és el de Information Technology (IT) que s’encarrega de:

1. Creació d’aplicacions
  2. Creació d’eines internes per a la gestió del grup local
  3. Programació de les webs
  4. Cerca de plataformes online per a adaptar-nos a la situació actual
  5. Organització de la Hackathon BEST València (esdeveniment anual que sedesarrolla al febrer)

• Contacte: contacto@bestvalencia.org

Grup Daidalonic

Daidalonic cerca desenvolupar nous dispositius i iniciatives en l’àmbit de la biomedicina, potenciant el treball en equip i l’ús de les noves tecnologies. A més, organitzem activitats i tallers per a poder compartir els nostres coneixements i idees.

Cada membre de l’equip és lliure de treballar en qualsevol de les seccions, ben involucrat en la programació de microcontroladors, sensors i servomotors, en el disseny de la pròtesi, pàgina web, etc.

• Contacte: daidalonic@gmail.com

Grup NetON

NetOn és un grup d’estudiants de la UPV l’objectiu de la qual és aprendre i conscienciar a la societat sobre temes vinculats a la seguretat informàtica. Per a això, participem en diferents competicions de ciberseguretat a nivell mundial i nacional anomenades CTFs (Capture The Flag), i realitzem xarrades sobre ciberseguretat a l’alumnat perquè es troben actualitzats sobres els perills i danys que pot causar un ciberdelincuente.

• Contacte: netonehc@gmail.com