Oberta la inscripció a la XIII Competició Local de Programació

S’obri termini per a formar part de la XIII competició local de programació que organitzal‘Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica  i patrocina F1 Connecting.  La competició local de programació es realitza anualment per a triar als alumnes que representaran a l’ETSINF en la International Collegiate Programming Contest (ICPC),  organitzada per ACM  i patrocinada per IBM.

La pròxima edició de la Southwestern Europe Regional Contest (SWERC), serà a París (França), els dies 1 i 2 de desembre de 2018.

La cita en la present edició és el dijous, 3 de maig de 2018, en els laboratoris del DSIC en l’edifici 1B. La competició té una durada de 5 hores i començarà a les 10:00 del matí, s’aconsella arribar amb la suficient antelació per a entrar al sistema i comprovar que la connexió al jutge amb el nom d’usuari i contrasenya funciona sense problemes. Les aules estaran obertes des de les 9:00 del matí.

L’ETSINF s’encarregarà, com en totes les edicions, de proveir beguda i entrepans per als participants.

Es recomana l’ús de Linux perquè la configuració del jutge automàtic té els compiladors de C/C++, Java, Python 2 i Python 3 de Linux, i perquè els casos de prova són fitxers de text generats en màquines Linux. Els participants podran descarregar-se els casos de prova d’exemple.

Per a participar és necessari ser alumne/a oficial de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria **Informàtica i estar preinscrito/a.

Tota la informació sobre les bases i accés a inscripció ací