Acte de graduació de titulats de l’ETSINF 2017 #GradEtsinf2017

L’Espai Rambleta acull, per quart any consecutiu, el acte de graduació dels alumnes/as titulats en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València  durant el curs 2016/2017. La cerimònia se celebra el pròxim divendres, 6 d’octubre de 2017, a les 18:00h.

L’acte de graduació se celebra des de l’any 2009 com a reconeixement per part del Centre cap als alumnes que conclouen els seus estudis. En l’esdeveniment participaran el Vicerector d’Estudis, Qualitat i Acreditació de la Universitat Politècnica de València, Eduardo Vendrell, juntament amb autoritats de l’Escola.

Durant l’acte es nomenarà a Germán Moltó, professor de l’ETSINF i membre del Departament de Sistemes Informàtics i Computació (DSIC) que ha sigut escollit pels alumnes com a padrí de la promoció.

L’acte de graduació reconeixerà als titulats i titulades en el Grau d’Enginyeria Informàtica, el Màster Universitari en Enginyeria Informàtica i el Màster Universitari en Gestió de la Informació.

Familiars, empreses i altres entitats han sigut convidats a la cerimònia i estaran presents juntament amb les entitats que patrocinen aquesta edició. Entre ells, assistiran representants de el Col·legi Oficial d’Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana, de el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Informàtics de la Comunitat Valenciana i de el Col.legi oficial de Bibliotecaris y documentalistes de la Comunitat Valenciana.

En la present edició de l’Acte de Graduació, col·laboren com a patrocinadors, les empreses ONESTIC, MS SOLUTIONS, EDICOM, INDRA,  SOPRA STERIA i F1-CONNECTING/DialApplet. Totes cooperen de manera estreta des de fa anys amb el centre i  han volgut participar activament en aquesta celebració.

Per a poder dur a terme el registre de participants de la cerimònia, els graduats hauran d’acudir a les 16:30h a la Rambleta i posteriorment (a partir de 17.15- 17.30h) els acompanyants. Tots els graduats hauran d’estar degudament acreditats abans de les 17:30h.

Durant l’acte està prevista el lliurament de diplomes als titulats en el curs 2016/2017 i el reconeixement als millors expedients de les titulacions protagonistes. També s’homenatjarà a l’empresa Sopra Steria per la seua destacada col·laboració amb l’Escola.

S’ha creat el hashtag #GradEtsinf2017 perquè alumnes i participants puguen incloure-ho en les seues comunicacions sobre l’esdeveniment.

Podeu veure la galeria d’imatges de 2016 en aquest enllaç