Alumnes de ETSINF Premi joves talents en el Hackathon de SAP

L’alumne del Màster Universitari en Enginyeria Informàtica, MUIINF, Daniel Perez, al costat de Víctor Ramírez i Javier Llopis de ETSINF UPV guanyen el premi a joves talents de SAP Customer Experience Live Hackathon. Enhorabona!

L’eina que van desenvolupar, cridada “CoM.Vote!“, és una aplicació web que permet la presa de decisions de manera col·laborativa gràcies a una plataforma de vots anonimizada. L’objectiu d’aquesta aplicació (dins de l’àmbit de la Hackathon) era el de permetre a diferents comunitats de veïns, organitzades per barris, generar una sèrie d’enquestes que reflectiren problemes reals de la comunitat per a, entre tots els existents, destacar els que anaren recolzats per la majoria dels residents i així poder actuar en conseqüència.

L’oportunitat de participar va sorgir en cursar l’assignatura GIN Gestió Integral, on s’inicien en el món SAP en el marc de SAP University Alliance en el qual participa la UPV.

Sens dubte, tota una experiència que va merèixer la pena.