Balanç de l’esdeveniment Camp Base Start.Inf

De camí al cim els muntanyencs coincideixen en el Camp Base per a preparar-se per a l’ascensió i compartir amb altres equips. De manera similar, en un ambient informal, en Camp Base Start.inf els equips d’emprendedor@s de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica, ETSInf, es reuneixen en Start.Inf per a comentar els seus projectes.

Dilluns passat 22 a les 11:00 h en l’aula 1I 0.1 de ETSINF va tenir lloc la trobada de Camp Base en el qual 18 alumnes de diferents equips participants en start.inf van presentar l’estat dels seus projectes i van compartir les seues experiències en emprendimiento. A més, es van fer donem d’aplicacions mòbils i videojocs.

T’informarem de pròximes trobades. A tots els participants, gràcies per compartir les seues experiències.