(Español) Beca Formativa de Colaboración MUSEO ETSINF 2020-2021

• Beca Formativa de Col·laboració en la Catalogació de Fons Museogràfics i Dinamització d’Activitats del Museu d’Informàtica de la ETSINF.
      Termini presentació sol·licituds: del 27 de juliol al 15 de setembre de 2020 (tots dos inclusivament)
    • Lloc Presentació: Registre General

Objectiu:

L’estudiant completarà la seua formació amb el suport a les tasques desenvolupades en el si del Museu d’Informàtica de la ETSINF. En concret, aquestes tasques inclouen la dinamització dels diferents tallers i visites organitzades en el museu. Així mateix, participarà activament en el procés de catalogació dels fons museogràfics mitjançant l’eina DOMUS desenvolupada pel Ministeri de Cultura.

Aquesta col·laboració permetrà a l’estudiant ampliar els coneixements adquirits durant la seua formació acadèmica en matèries relacionades amb l’evolució històrica de la informàtica com a arquitectura de computadors, llenguatges de programació, sistemes operatius, gestió de bases de dades, entre altres. Al seu torn, la col·laboració potenciarà en l’estudiant el desenvolupament de competències transversals en l’àmbit de la comunicació interpersonal, la transmissió de coneixements i el treball en equip.

Activitats a realitzar:

El projecte formatiu es desenvoluparà mitjançant la col·laboració tutoritzada en activitats relacionades amb la gestió de tallers i visites guiades en el Museu d’Informàtica, el disseny de materials formatius i divulgatius i la gestió de la comunicació amb institucions relacionades amb les activitats del museu. Així mateix, es durà a terme la col·laboració tutoritzada en activitats de confecció, classificació i inventariat dels fons museogràfics del Museu d’Informàtica mitjançant l’aplicació DOMUS.

Tutor del becari/a:

Damián López Rodríguez