#BitsenFemení en març en ETSINF

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica (ETSINF) organitza i col·labora durant el mes de març en diverses iniciatives que amb el  lema”Bits en Femení” tracten de reflexionar entorn del paper de la dona en l’enginyeria informàtica, visibilitzar figures actives en aquest camp d’activitat i inspirar a futures estudiants perquè escullen aquesta carrera; atès que, encara que aquesta professió ofereix pràcticament plena ocupació, solament el 10% dels estudiants d’Enginyeria Informàtica actualment són dones.

El 1 de Març a les 12:30 en el Hall de l’edifici 1H, esteu invitad@s a participar en una sessió de fotografies en els espais de l’ETSInf, juntament amb alumnes, PDI i totes les dones que fan possible el dia a dia en l’escola i crear l’àlbum fotogràfic “JUNTeS+“.

Els dies 7 i 8 de Març, ACM-UPV  ha preparat dues activitats. El dia 7 a la vesprada, “III Berena ACM & ACM-W” en l’aula 0.6 de l’edifici 1G,  on pots acudir entre les 16:00 i les 19:00 h i conèixer què recursos té ACM a la disposició de l’alumnat, competicions de programació, hackatons, beques, comunitats, recursos en línia i esdeveniments; així com beques i iniciatives vinculades amb donar visibilitat a la dona en la informàtica.

El día 8 a las 12:30 h, hi haurà una projecció de videos sobre “La Dona en STEAM” (Science, Technology, Engineering, Arts and Maths) en l’aula 0.4 del 1G idurant la setmana divulgarem en els canals socials de l’Escola  (Facebook, Twitter i **Linkedin) les imatges preses del dia 1 de març

El dia 15 de Març, tindrem una xarrada-col·loqui en el hall de l’edifici 1G amb convidades molt compromeses de les quals segur anem a aprendre molt. Pròximament ampliarem el programa d’aquesta jornada.

Recordeu. Us convidem aquest dijous a las 12:30 al fet que participeu totes i tots en les fotografies perquè l’important d’aquestes dates és treballar JUNT@S+

Pots unir-te a la conversa en xarxes socials o seguir les publicacions amb #bitsenfemenino y #bitsenfemeni