Xarxes i mitjans socials de l’ETSINF

L’ETSINF aposta per les xarxes i mitjans socials per a difondre la seua activitat i la labor de les persones que formen part de la Escola. Si vols conèixer l’actualitat, novetats, agenda, esdeveniments, reconeixements, convocatòries, guardons, recerques, tendències, del que succeeix entorn de l’enginyeria informàtica en el centre, pots seguir-nos en aquests enllaços:

1. Si eres usuari de twitter  utilitza  #etsinf quan vulgues  compartir continguts sobre el que succeeix en l’Escola.   L’objectiu de la labor de comunicació de l’ETSINF és aconseguir major  difusió de la titulació de enginyeria informàtica, els seus avanços i aportació social; així com la labor i activitats que desenvolupen tant els òrgans de gestió, com l’alumnat, PDI i PAS, a nivell individual o en grup.