Xarrada: Mentoriza en el projecte Tech Challenge 2019

Vols formar part de l’equip de TechnovationChallenge com a mentora o mentor?

Tot el professorat i alumnat de la ETSINF està cridat a participar com a mentors. És una experiència única lligada a la Informàtica.

La ETSINF vol recolzar amb força aquest programa innovador donant cabuda a equips mentorizats per alumnes i alumnes del centre, reconeixent-los aquesta activitat extracurricular.

Per a totes/us els que no sabeu en quines consisteix ser voluntària/o o mentor/a o no coneixeu encara aquest meravellós concurs (i per als quals coneixent-ho tingueu qualsevol dubte sobre la nova edició), us convidem a assistir a una de les sessions informatives impartides per María José Valero (Ambaixadora Regional de la nostra Comunitat Valenciana i CEO de Talent Growth Management), que tindran lloc el dijous, 22 de novembre en ETSINF a les 12:30 en el Saló d’Actes.  https://technovationchallenge.org/

Ens explicarà el desafiament 2019 i en quin consisteix ser mentor/a en aquest programa, l’organització i implicació en els equips, etc. A més, enguany, com a novetat, també hi haurà tallers voluntaris d’ajuda per als mentors sobre temes relacionats amb el programa.

Technovation, és el programa insígnia de l’entitat sense ànim de lucre Iridescent, la iniciativa tecnològica per a xiquetes i adolescents més gran del món. El programa ofereix a xiquetes i joves de tot el món l’oportunitat d’aprendre les habilitats necessàries per a convertir-se en emprenedores i capdavanteres tecnològiques. Cada any, Technovation desafia a les xiquetes de 10 a 18 anys per a construir un pla de negoci i una aplicació mòbil (App) per a fer front a un problema social. En 2018, prop de 20,000 xiques es van registrar en més de 115 països.

El primer any en el qual ha participat la Comunitat Valenciana ha sigut tot un èxit, amb més de 450 participants i portant a Espanya per primera vegada a la final en Silicon Valley. Segons les normes de la competició solament pot arribar un equip per cadascuna de les categories i per continent, i ací han estat els nostres equips Junior i Sènior, portant-se l’equip Junior la medalla de plata.

Des del American Space València, volen animar a participar de nou a tots aquells que ja ho van fer en l’edició 2018, també al fet que nous mentors s’involucren en el pròxim repte, ajudant als equips de xiques a aconseguir projectes de premi, i a nous patrocinadors de empreses de prestigi que col·laboraran amb els seus equips i mentors en el desafiament 2019.