Oberta fins al 2 de novembre la convocatòria talent IMFAHE amb beques a Harvard o MIT

Convocatòria per a la selecció d’estudiants i professors/investigadors de la Universitat Politècnica de València per a participar en la “plataforma de talent IMFAHE” curs 2021-2022

La “International Mentoring Foundation for the Advancement of Higher Education” (IMFAHE), és una organització sense anime de lucre creada per i per a professionals internacionals afiliats que col·laboren amb diferents universitats i institucions per a promoure l’excel·lència i el Desenvolupament curricular a través de tutories professionalitzades, webinars, tallers i associacions internacionals enllaçant el talent i les oportunitats.

La plataforma de talent IMFAHE seleccionarà per a participar en el seu programa:

• Fins a un total de 10 estudiants d’últim curs de grau, màster i/o doctorat d’Enginyeria /Arquitectura matriculats que podran obtindre una beca d’excel·lència a desenvolupar a Harvard o MIT.
  • Fins a un total de 10 membres del Personal Docent i Investigador- PDI pertanyents a la UPV que es beneficiaran dels programes i iniciatives desenvolupats per IMFAHE descrites en el programa que t’adjuntem.

El pròxim 25 d’octubre a les 13h se celebrarà des de la plataforma ZOOM una sessió informativa per a donar a conéixer els detalls. Si t’interessa participar accedeix a aquest enllaç el dia de la sessió