Convocatòria programa Akademia UPV | Fundació Innovació Bankinter

La Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació de la Innovació Bankinter, torna a convocar una nova edició del Programa Akademia: www.fundacionbankinter.org/akademia

Què t’ofereix Akademia
· Akademia té la missió de despertar l’actitud innovadora entre els joves universitaris.
· Davant un món en constant canvi hem de canviar de mentalitat per a poder liderar el futur.
· Akademia combina el coneixement generat en el millor Think Tank de Ciència i Tecnologia d’Espanya amb l’experiència d’emprenedors i experts en innovació perquè aprengues les tendències que van a generar valor en el futur pròxim.
· Aprendràs a desenvolupar un projecte innovador en equip des de la concepció de la idea fins al prototipado

A qui va dirigit
· Als alumnes d’últims cursos de grau i de postgrau de qualsevol titulació de la UPV. Hi ha 25 places.

Com participar
· Envia el teu CV i una carta de motivació a: upvakademia@gmail.com abans del 15 d’octubre

I descobreix per què el 94% dels alumnes que han cursat Akademia recomanen l’experiència!!!

Sobre el programa Akademia:
La Fundació CPI està a càrrec del programa Akademia en la UPV.
La missió del projecte Akademia, creat en 2006 per la Fundació de la Innovació Bankinter, és influir en l’educació i actitud innovadora dels líders del futur. Akademia pretén estimular una actitud proactiva en innovació i despertar l’esperit emprenedor entre un grup d’alumnes de la UPV.