Dos Bits de café, un podcast setmanal sobre informàtica creat i desenvolupat per estudiants i egressats de la nostra escola

Dos Bits de café, un podcast creat i desenvolupat per estudiants i egressats de la nostra escola amb interessants entrevistes a perfils tècnics cada setmana

Dos Bits de Café es presenta en societat com aqueix programa radiofònic que ens haguera agradat escoltar en l’institut o en els primers anys de la carrera i on cada setmana persones de parla hispana que fan coses interessants en el sector tecnològic es converteixen en protagonistes de l’episodi.

El programa, com no podia ser d’una altra manera en aquests temps que vivim, té format de podcast. Un format que continua constatant que la tecnologia ha vingut també per a democratitzar els canals de comunicació tradicionals i la ràdio no és aliena a aquests avanços.

Els seus creadors –Rafa Sánchez, Jorge Fernández i Álvaro Hernández, els tres estudiants o egressats de la nostra escola– es llancen amb aquest ambiciós projecte al fenomen del podcasting

Patricia Pons, Arcadi García i Vicent Martí han protagonitzat els primers episodis d’aquest podcast que, gràcies a l’enginy dels seus creadors, també pots identificar visualment perquè presenta als seus entrevistats amb el memoji que els representa.

Cada dijous a les 20:00h pots aguditzar el teu sentit de l’oïda amb un nou episodi de Dos Bits de Café en les principals plataformes: Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify o Anchor, però també en altres més “gurmet” com Breaker, Overcast, Pocket Casts o RadioPublic. Els programes també s’emeten els dilluns a les 19:30h en UPV Ràdio i es troben disponibles a la carta en radio.upv.es.

El dijous intervindran a les 12.30h en directe en el canal de youtube de ETSINF en el marc de les JIDINF amb la seua sessió:  Podcasting: Aprenentatge mitjançant nous canals, presentat per Rafael Sánchez, Jorge Fernández, i Álvaro Hernández

Els creadors, de front i de perfil

Jorge Fernández és estudiant d’últim any del grau d’Enginyeria Informàtica en la ETSINF-UPV. Recentment, ha completat un semestre d’intercanvi en la University of Pennsylvania, als Estats Units. Durant aquest últim estiu, també ha completat pràctiques en GitHub. En Dos Bits de Café s’encarrega de les relacions amb els convidats i els patrocinadors.

Rafa Sánchez és alumne diplomat de la ETSINF-UPV i actualment cursa el Màster en Intel·ligència Artificial, Reconeixement de Formes i Imatge Digital del DSIC. L’apassionen la cultura i els esdeveniments i fruit d’això és Cofundador del festinFor, Cofundador de The Hall of Stars i productor de formats com Un Bloodymary Amb… En Dos Bits de Café s’encarrega de produir i editar els episodis i d’interactuar amb la comunitat a través de les Xarxes Socials.

Álvaro Hernández estudia actualment el Grau d’Enginyeria Informàtica en la ETSINF-UPV. És autodidacta i l’apassiona la programació web i el disseny. Sempre està a la recerca de nous reptes i projectes que desenvolupen tecnologies per a un futur més eficient, humà i accessible per a tots. En Dos Bits de Café s’encarrega del disseny de la marca i el desenvolupament de la web oficial.