Dos concursos per a celebrar el Mes del Medi ambient

Al llarg del mes de novembre celebrem el Mes del Medi ambient i per això estem preparant una sèrie d’activitats que involucren a la comunitat educativa de l’escola i animen a canviar alguns hàbits i dur a terme iniciatives quotidianes que promoguen el respecte al medi ambient.

Entre les activitats previstes s’han organitzat dos concursos, en els quals poden participar tots els membres de la ETSINF, que consisteixen en un certamen fotogràfic i en el disseny d’un logo i un eslògan.

Concurs de fotografia

Fins al 25 d’octubre, poden presentar-se fotografies originals amb la temàtica del medi ambient i la informàtica, de lliure elecció, seguint les bases que apareixen al final d’aquesta notícia.

Les fotografies presentades seran exposades en les televisions de l’Escola.

Concurs d’eslògan i logotip

També fins al 25 d’octubre, poden presentar-se un eslògan i un logo amb temàtica sobre el medi ambient i la informàtica.

Dels presentats es triaran els més originals i cridaners, que seran col·locats com a fons de pantalla en els ordinadors de l’Escola durant el mes de novembre.

Bases dels concursos

1-Participants: Podrà participar qualsevol membre de la comunitat de la ETSINF (Alumnes/as, PDI i PAS).

2-Temàtica: Qualsevol tema relacionat amb el medi ambient (canvi climàtic, contaminació, reciclatge …) i la informàtica, preferiblement amb la ETSINF.

3-Qualitat: Les fotografies hauran de tindre una resolució de 4k (38402160) i tindre orientació horitzontal (16:9). Per al logo amb eslògan la resolució serà 640480 (4:3).

4-Dates: Les fotografies i els logos amb eslògan es podran enviar fins al 25 d’octubre. En tots dos casos s’enviaran a l’adreça de correu del Comité Mediambiental: medioambienteetsinf@inf.upv.es

5- Normes d’enviament: En l’enviament s’haurà d’indicar:

* Nom del/de l’autor/a

* Títol de la fotografia o de l’eslògan

* Nom del fitxer. Els fitxers adjuntats hauran de ser de format jpg per a les fotografies i els logos. El nom dels fitxers haurà de coincidir amb el nom d’usuari UPV o Alumne del/de l’autor/a. En cas de múltiples enviaments, afegir “_01”, “_02”, etc. al nom d’usuari. Per exemple: magarg98_01.jpg, magarg98_02.jpg.

En les fotografies ha d’aparéixer el seu títol (a baix a l’esquerra) i de manera opcional el nom de l’autor.

6-Obsequi: Tots els participants rebran un certificat de col·laboració en les activitats de medi ambient i un detall sol per participar. A més, les 3 fotografies i els 3 logos amb eslògan seleccionats pel jurat rebran un obsequi de la ETSINF. Cada participant pot optar a un obsequi com a màxim en cada categoria.

Etsinf mes del medioambiente