El 25 d’octubre se celebra #GradETSINF2019 Acte de graduació de la promoció 2015-2019

El divendres 25 d’octubre se celebrarà el acte de graduació dels alumnes/as titulats en la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València durant el curs 2018/2019. La cerimònia se celebra en aquesta edició en la Sala d’actes de les Escoles San José, en Avinguda Corts Valencianes, 1.

L’acte de graduació se celebra des de l’any 2009 com a reconeixement per part del Centre cap als alumnes que conclouen els seus estudis. En l’esdeveniment participarà el Vicerector d’Estudis, Qualitat i Acreditació de la Universitat Politècnica de València, Eduardo Vendrell, juntament amb autoritats de l’Escola.

Durant l’acte actuarà com a padrina de la promoció Ángeles Calduch Llosa, subdirectora d’Ordenació Acadèmica i Alumnat de la ETSINF.

L’acte de graduació reconeixerà als titulats i titulades en el Grau d’Enginyeria Informàtica, el Màster Universitari en Enginyeria Informàtica i el Màster Universitari en Gestió de la Informació. Durant la celebració es farà esment especial als alumnes/as amb millor expedient acadèmic en les titulacions, així com a l’expedient amb millor rendiment acadèmic en mobilitat internacional.

Familiars, empreses i altres entitats han sigut convidats a la cerimònia i estaran presents juntament amb les entitats que patrocinen aquesta edició: MS Solutions, Edicom, Everis, F1-Connecting/Dial Miniaplicació , Stadler i Sothis i representants de el Col·legi Oficial d’Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana, de el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Informàtics de la Comunitat Valenciana i de el Col.legi oficial de Bibliotecaris i documentalistes de la Comunitat Valenciana.

Jornada ETSINF@TECH2019

La vespra de l’acte de graduació, el dijous, 24 d’octubre, se celebrarà la jornada ETSINF@TECH 2019. En aquest esdeveniment, empreses del sector de les TU presenten tecnologies i metodologies capdavanteres que utilitzen a l’hora de desenvolupar projectes. Les xarrades s’imparteixen per professionals del sector amb àmplia experiència. Les places són limitades i pots inscriure’t ací.

Programa provisional de la jornada:

11.15-12.00 EDICOM

12.00-12.15 Pausa (Café)

12.15-13.00 SOTHIS

La nostra visió de la Transformació Digital.

13.00-13.45 MANAGEMENT SOLUTIONS

*********************************