L’alumne de ETSINF Cecilio César Tamarit obté la beca Fulbright

El titulat de ETSINF Cecilio César Tamarit Camarero ha sigut becat pel Programa Fulbright per a realitzar els seus estudis de postgrau i ha decidit estudiar en Cornell University, considerada una de les 10 millors universitats d’investigació del món.

El Programa Fulbright és un programa d’ajudes educacionals, el més prestigiós de tots els programes d’intercanvi a nivell de postgrau i l’únic que compta amb la ratificació dels Governs d’Espanya i els Estats Units. Porta més de 60 anys concedint beques basades en l’excel·lència acadèmica. En reconeixement al seu caràcter internacional i la seua aposta per fomentar els valors de cooperació i enteniment, el Programa Fulbright va ser reconegut amb el Premi Príncep d’Astúries de Cooperació Internacional en 2014.

La Comissió concedeix cada any més de 130 beques per a espanyols i altres 200 per a estatunidenques basades en l’excel·lència acadèmica dels seus participants i en les seues aptituds per a complir amb els objectius del Programa.

La universitat triada per Cecilio César compta amb més de 255.000 exalumnes, 30 guanyadors de la Beca Rhodes i 56 llorejats amb el Premi Nobel afiliats a la universitat com a alumnes o docents, així com 4 guanyadors de el Premi Turing per a informàtics i un guanyador de la Medalla Fields per a matemàtics.

Des de ETSINF desitgem que l’estada de Cecilio siga satisfactòria i molt èxit en la seua carrera professional.