El Consell Social de la UPV reconeix a membres de la comunitat de la ETSInf i a la pràctica metodològica -Aprenentatge-Servei en els seus premis anuals

El Consell Social de la Universitat Politècnica de València va entregar el passat 23 de juny els seus XX Premis del Consell Social a estudiants, docents i investigadors i va reconéixer la implicació d’empreses i institucions amb l’entorn universitari.

El premi al millor estudiant de la nostra escola ha sigut per a Nahuel Unai Roselló Beneitez. Entre els professors premiats a l’excel·lència docent 2021 estan Germán Moltó, professor de ETSInf i membre del Departament de Sistemes Informàtic i Computació i Diego Álvarez, antic subdirector de ETSInf i membre del Departament de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Belles arts. Al costat d’ells, el premi Responsabilitat Social recau en la Pràctica metodològica Aprenentatge Servei.

L’acte va comptar amb l’assistència del rector, José Esteban Capilla, i de la directora general d’Universitats, Pilar Ezpeleta.

En aquesta edició, en la qual s’han concedit 33 premis, es tornen a remarcar valors que ja es van tindre en compte en l’edició passada, en plena expansió de la pandèmia, com la cooperació, el treball en equip, la responsabilitat social o la investigació.

Enhorabona a tots els premiats per aquest merescut i meritori reconeixement!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)