L’egressat de la ETSInf Fernando Alcina Sanchís rep el Premi Capitania General al millor expedient acadèmic

Per tercer any consecutiu, la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat (CGTAD) de València ha atorgat els Premis Extraordinaris Fi de Carrera Capitania General als millors expedients acadèmics de vint-i-sis alumnes pertanyents a nou universitats valencianes que van finalitzar els seus estudis de grau en 2019.

Entre els guardonats es troba Fernando Alcina Sanchís, diplomat de la nostra escola que manifesta sentir-se gratament sorprés quan va rebre el diploma que li acredita com a Millor Expedient Acadèmic 2019 en l’àrea d’Enginyeria i Arquitectura.

Tal com informen des del CGTAD, “a causa de l’emergència sanitària per la pandèmia de COVID19, no han pogut celebrar-se amb el seu format habitual, que desitja recuperar-se quan la situació ho permeta“. Per aquest motiu, els guardonats han estat rebent el seu diploma en els seus domicilis per correu postal.

Aquests Premis tenen com a propòsit valorar els millors expedients acadèmics en les esmentades àrees de coneixement de totes i cadascuna de les universitats de la Comunitat Valenciana, tant de titularitat pública com privada, al llarg de la titulació de Grau, amb la finalitat de reconéixer el rendiment acadèmic i la cultura del mèrit, de l’esforç i de l’excel·lència, a més d’afermar les excel·lents relacions que uneixen tradicionalment a les Forces Armades, en aquest cas, l’Exèrcit de Terra amb les universitats.

Fernando Alcina, que en l’actualitat treballa com a analista de dades en una empresa de València, es va decidir a estudiar Enginyeria Informàtica perquè “crec que és una professió amb present i amb futur; m’agraden molt els números i sobretot pensar solucions per als problemes“.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votos, promedio: 5.00 de 5)