El Museu d’Informàtica inicia temporada de visites guiades

Dimarts passat es va dur a terme la primera visita oficial del museu d’aquesta temporada 2017-2018, en concret va acudir alumnat de la doble titulació d’Enginyeria Informàtica i ADE, així com alumnes de la doble titulació d’Enginyeria de Telecomunicació i ADE.

En total ens han visitat 77 alumnes i alumnes. Els professors que van participar en la iniciativa van ser Marina Alonso i Xavier Molero, que és al seu torn Director del Museu.

Per a aquesta ocasió, s’ha fet una presentació del projecte de difusió patrimonial del Museu, de les activitats del mateix i una introducció a la història de la informàtica. Després els alumnes han pogut efectuar la visita al museu per lliure.

Amb aquesta, és la tercera vegada que es repeteix aquesta experiència amb els alumnes de la doble titulació, com una manera d’aproximar les dues escoles, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Telecomunicació i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica.

Des de l’engegada de l’actual projecte de difusió patrimonial i cultural al setembre de l’any 2013, el Museu d’Informàtica ha realitzat activitats pedagògiques per a més de 230 centres educatius i ha acollit a més de 9.000 joves alumnes i alumnes d’ensenyament secundari (ESO, Batxillerat i Cicles Formatius) de tota la Comunitat Valenciana. Així mateix, la pàgina web del museu, dissenyada com a punt de referència per als seus potencials visitants, ha rebut més de 32.000 visites.

El Museu d’Informàtica és de lliure accés, en horari de dilluns a divendres de 9 a 19h, i la visita és gratuïta.