El Museu d’Informàtica de L’ETSINF organitza la cinquena edició del Scratch Day per a tota la UPV

Que els alumnes de primer dels diferentes graus de la UPV s’inicien en l’apassionant món de la programació amb Scratch és l’objectiu que es proposa, cada any, al començament del curs acadèmic,  el Museu d’ Informàtica de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica.

Scratch és un llenguatge de programació i una comunitat en línia on es poden crear històries interactives, jocs i animacions i compartir-les amb tothom.

En dissenyar i programar projectes de Scratch, els joves aprenen a pensar de forma creativa, a raonar sistemàticament i a treballar col·laborativament.

Sota el lema “imagina, programa i comparteix”, Scracht es presenta com a comunitat d’aprenentatge creatiu amb més de 37 milions de projectes a tot el món.

Aquest entorn és desenvolupat des de 2007 en el MIT (Institut Tecnològic de Massachusetts) per un equip dirigit per Mitchel Resnick i en l’actualitat és utilitzat per diversos milions de persones a tot el món.

Amb aquesta, ja són cinc les edicions del Scratch Day que organitza el Museu d’Informàtica de la UPV i la primera que es dirigeix a tota la comunitat UPV. Es tracta d’una activitat gratuïta que es va a celebrar el dilluns, 10 de setembre i que compta amb el certificat d’assistència expedit pel Centre de Formació Permanent de la UPV.

Inscriu-te ací: http://bit.ly/ScratchDay2018UPV

• Dilluns, 10 de setembre de 2018.

Opció 1: de 9:00 a 13:00.

Opció 2: de 16.00 a 19.00

• Lloc: Edifici 1G, primera planta, laboratoris Alan Turing i Ada Byron