Eleccions al Claustre, centres, departaments i instituts universitaris d’investigació

La Junta Electoral de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha convocat, per a les pròximes setmanes, la celebració d’eleccions al Claustre, a 5 escoles i facultats -Industrials, Belles Arts, Enginyeria Informàtica, Administració i Direcció d’Empreses, i Topografia-, a 4 departaments -Pintura, Enginyeria Cartogràfica, Química i Termodinàmica Aplicada-, a 2 instituts universitaris de recerca -Motors Tèrmics i Enginyeria de l’Aigua i Medi Ambient- i als òrgans d’estudiants col·legiats indicats en la convocatòria.

En la pàgina web de la Secretaria General es troben publicades les composicions dels òrgans col·legiats de les eleccions al Claustre, centres, departaments i instituts universitaris d’investigació, que es poden consultar en l’enllaç següent:

Des d’avui i fins al 2 d’octubre es poden presentar candidatures mitjançant el formulari disponible a la Intranet.