Expo_Deconstructive Computing de l’artista Feli Pavía en Espai.inf del 21 de març al 22 d’abril

Espai.inf, la galeria d’art de la nostra escola, albergarà l’exposició d’art desconstructiu de l’artista Feli Pavía a partir del 21 de març i fins al 22 d’abril.L’artista va ser estudiant d’enginyeria Informàtica a les nostres aules fa dues dècades i tal com ella mateixa explica: “no havia tornat a la Universitat Politècnica de València i ha sigut tot un plaer, un descobrir, veure com ha canviat tot per ací. Com podia imaginar jo, Feli Pavía, que en 2022 estaria exposant el meu art_desconstructiu en el espai.inf de la ETSINF”.

Feli Pavía es va deslligar de la informàtica i treballa des de fa 15 anys en ESPAITEC, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló. “La creativitat i la innovació formen part de la meua essència i gràcies a les noves tecnologies, el construir i desconstruir imatges captades amb un dispositiu mòbil és una cosa que m’apassiona, desconstruisc els meus pensaments per a continuar avançant…”, assenyala.

Amb Expo_*Deconstructive Computing en Expai.inf, l’artista vol mostrar com també és possible la desconstrucció de les computadores, fragmentant cada peça, creant noves estructures.

El deconstructivismo, segons explica Pavía, és un moviment artístic-arquitectònic de finals dels 80 que es caracteritza per la fragmentació, el disseny no lineal que desafia les formes… En definitiva, l’alliberament d’infinites possibilitats i l’aparença visual de les quals final es converteix en un estimulant caos controlat.

La mostra que s’exposarà en les parets de la nostra escola està dividida en tres zones, però especialment pren el protagonisme la zona central que hem anomenat BLOCKCHAIN_*WALL, per la seua disposició com una cadena de blocs, “on podreu apreciar que cadascuna de les obres estan numerades en codi binari. M’he convertit en una autèntica “minera” en crear aquests blocs_de_art”, comenta l’autora.

Pots veure gran part de les obres que formaran part d’aquesta exposició en el perfil d’Instagram de l’artista: https://www.instagram.com/feli_expo/

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)