Global Management Challenge 2021-2022

Ja estan obertes les inscripcions per al simulador empresarial Global Management Challenge en la seua edició 2021-2022. Serà la 42a d’esta competició que es desplega a nivell mundial.

Com és sabut, el simulador GMC proporciona una formació gratuïta dirigida als universitaris espanyols, que no té cap tipus de cost per a la universitat. Es tracta d’una oportunitat única perquè l’estudiant entenga el funcionament d’una empresa i aprenga a prendre decisions relatives a la seua gestió.

Pel fet que la formació es du a terme en mode competició per equips de 3 a 4 components, els participants troben una motivació especial per a l’aprenentatge i al mateix temps desenrotllen habilitats d’alt valor afegit com el treball l’equip, el lideratge i la resposta baix pressió.

La competició es realitza per comunitats autònomes, de manera que, en primer lloc, els equips competixen en una o dos fases classificatòries (segons el nombre d’equips inscrits) competint amb altres equips d’Universitats de la mateixa Comunitat Autònoma. Estes fases inicials es dirimixen en mode “online”. Els 8 millors equips de cada Comunitat Autònoma disputaran el seu FINAL AUTONÒMICA en el primer trimestre de 2022. Tots els guanyadors de Comunitat Autònoma disputaran una FINAL NACIONAL el guanyador de la qual representarà a Espanya en la FINAL INTERNACIONAL.

Confiem en que una important quantitat d’alumnes s’animen a participar en esta competició de gran prestigi internacional i per a això agrairíem enormement que com en anys anteriors li’ls envie la convocatòria, amb l’objecte que la major part possible d’ells l’aprofiten. El termini d’inscripció finalitza el 8 de novembre.

La informació detallada es pot trobar en : https://www.dynamicgc.es/global-management-challenge-2021/

Per a cualsevol orientació i suport, consultar en la escola a: scpt@etsinf.upv.es