Huawei selecciona a un alumne de la nostra escola per a viatjar a la Xina i formar-se en innovació i noves tecnologies en la seu de la multinacional

A la fi del mes de març difoníem a través de el blog de l’àrea d’empresa que la multinacional Huawei posava en marxa la 7a edició del projecte El futur de les TIC per a premiar a 10 estudiants espanyols amb una estada de dues setmanes a la Xina on es formaran en innovació i noves tecnologies en la seu del gegant tecnològic.

Dos mesos després, hem conegut que Jorge Fernández, alumne de segon curs del Grau en Enginyeria Informàtica de la nostra escola, ha sigut un dels 10 seleccionats per Huawei per a viatjar a la Xina i aprendre in-situ continguts relacionats amb xarxes 5G, Cloud Computing i Big Data, entre altres.

Ens sentim molt orgullosos del talent que tenim a la nostra escola i estem desitjant que Jorge ens compte, de primera mà, aquesta experiència única que viurà.

Enhorabona, Jorge, felicitats i gaudeix d’aquest merescut premi!