#JAEtsinf Jornades d’acolliment 2019 a nous alumnes 2 de setembre en ETSINF

El dia 2 de setembre tindran lloc les Jornades d’Acolliment 2019#JAEtsinf per el nou alumnat emmarcades dins del projecte INTEGRA, la finalitat del qual és familiaritzar als alumnes de nou ingrés amb el nou entorn, Universitat i Escola, on desenvoluparan la seua activitat en els pròxims anys. En aquestes jornades es realitzaran sessions de presentació del Centre, dels serveis de la Universitat, presentacions de professionals de la Informàtica sobre el desenvolupament de la professió, possibilitats de realitzar estudis en altres universitats, pràctiques en empreses, etc.

Aquest és el programa de les Jornades d’Acolliment:
[pdf-embedder url=”https://www.inf.upv.es/www/etsinf/wp-content/uploads/2018/07/Jornadas-Acogida-2019.pdf”]

Et convidem a difondre la teua experiència i imatges de la jornada amb el hashtag:  #JAEtsinf  en Instagram, Facebook o/i Twitter
¡Benvinguts!

JAETSINF 2018

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votos, promedio: 3.67 de 5)