Jornada de VRAIN sobre projectes d’intel·ligència artificial en ETSINF

El pròxim 20 de febrer se celebra en ETSINF la primera Jornada de l’Institut Valencià d’Investigació en Intel·ligència Artificial VRAIN. La sessió es durà a terme en la Sala d’actes de ETSINF UPV a partir de les 10h i és d’accés lliure fins a completar aforament.

Es tracta d’una jornada on coneixerem algunes de les activitats de l’Institut VRAIN, una estructura pròpia d’investigació de recent creació dirigida pel professor Vicente Botti, que serà presentada en el marc de la Jornada.

A més coneixerem iniciatives vinculades amb la intel·ligència artificial promogudes en el marc del instituo per diferents grups d’investigació:

· Mobilitat intel·ligent i anàlisi de xarxes socials. (Estefanía Argente, Grup GTIIA)

· Eines per a l’extracció de coneixement del llenguatge escrit. (Emilio Sanchis, Grup ELiRF)

· Transcripció i traducció automàtica de recursos educatius. (Alfons Juan, Grup MLLP)

· Maude-NPA: un analitzador de protocols de seguretat criptogràfics. (Santiago Escobar, Grup ELP)

· ARES: Simulació de biosistemes complexos mitjançant computació natural. (José M. Sempere, Grup ALFA)

· GenesLoveMe: “Explainable AI” basada en Models Conceptuals per a la Gestió de Dades Genómicos. (Oscar Pastor, Grup PROS)

Més informació sobre VRAIN i la jornada en aquest enllaç