Jornada UPV: Dades, Intel·ligència Artificial i Complexitat. Una Visió de la Societat del Futur

El pròxim 9 de novembre, en el Saló d’Actes de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica -ETSINF-(edifici 1H, planta baixa), tindrà lloc un col·loqui obert amb estudiants, professors i investigadors de la UPV que estan estudiant i/o treballant en projectes l’àmbit dels quals pot tenir sinergies amb les àrees de recerca en les quals treballen els investigadors i enginyers Eduardo Castelló, José Bassa Barreiro i Alfredo Morales Guzmán, membres del Human Dinamics Group en el MIT Mitjana Lab, que dirigeix el prestigiós professor Alex ‘Sandy’ Pentland, Professor of Media Arts and Sciences del MIT, amb el qual col·laboren en àmbits de recerca de projectes, dels quals són responsables.

El format d’aquesta reunió, com en altres anteriors organitzades pel Vicerectorat, és el de‘ Flipped ClassRoom‘, amb la finalitat d’augmentar al màxim la interacció amb els assistents.

Els tres investigadors participants treballen en el MIT projectes amb els següents àmbits / Research Topics:

El col·loqui té el propòsit que els investigadors Eduardo Castelló, José Bassa Barreiro i Alfredo Morales, puguen explicar de primera mà com investiguen els seus projectes en el MIT Mitjana Lab i com és també el dia a dia de la seua recerca d’avantguarda. També que els investigadors de la UPV i alumnes de les matèries relacionades amb els ‘topics’ de la seua recerca, els puguen preguntar de qualsevol tema relacionat amb les matèries citades als ponents, amb tota llibertat.

PROGRAMA DE LA JORNADA:

Abstract (proporcionat pels ponents):

Dades, Intel·ligència Artificial i Complexitat

Les dades s’han convertit en una eina bàsica i fonamental per a la millora de les nostres formes de vida. En els últims anys, el volum de dades generades ha mostrat un increment exponencial, principalment, a causa de l’aparició de tecnologies disruptivas com els smartphones, xarxes socials, IoT, etc. Conceptes com el Big Data i les seues tecnologies associades han sigut aplicables a la major part de disciplines científiques i camps de recerca, la qual cosa unit a l’increment de la capacitat computacional dels nous equips

Intervenen:

Eduardo Castelló Ferrer • José Bassa Barreiro • Alfredo Morales Guzmán

Investigadors del Human Dinamic Group. MIT Media Lab

Data: 9 de novembre de 2018, 09: 30h.- 12:15h.

Lloc: Saló d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. UPV.

Accés: Edifici 1H (Planta Baixa).

SESSIÓ OBERTA. Convoca el Vicerectorat de Recerca, Innovació i Transferència. UPV

Destinada: especialment per a alumnes/as , joves Investigadors/as i professors/as de Recerca de la UPV.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votos, promedio: 4.67 de 5)