La AVAP renova l’acreditació del Grau en Enginyeria Informàtica de manera favorable

El Grau en Enginyeria Informàtica, ha obtingut la reacreditació per part de l’Agència Valenciana d’Evaluació i Prospectiva (AVAP) que reconeix que els estudis compleixen àmpliament amb les exigències professionals en l’àmbit de la informàtica i compta amb la màxima qualitat docent tant en professorat com en plans d’estudi, així com garanties d’ocupabilitat.

Segons recull l’informe, el programa d’estudis és conforme i està actualitzat amb les especificitats tecnològiques que ha de tindre un/a enginyer/a informàtic/a. També indica que l’alumnat, tant persones diplomades com actuals, informen que el grau ha complit amb les expectatives que tenien abans de començar. L’ocupabilitat aconseguida és important i els representants de les empreses mostren la seua confiança en els egressats, ressaltant la seua capacitat d’aprendre.

De la mateixa manera afirma que la documentació sobre les assignatures sol·licitades és coherent amb el pla d’estudis i els professors del grau compleixen àmpliament tant en experiència docent com en investigació. El pla d’estudis és coherent amb la memòria de verificació i té els mecanismes de coordinació necessaris perquè no hi haja solapament entre el contingut de les assignatures ni una sobrecàrrega en el treball dels estudiants.

En aquest enllaç es pot accedir a l’informe complet d’acreditació