La fallera major infantil i la seua cort visiten el dimecres el Museu Inf i realitzaran un taller de Scratch

Si la setmana passada la fallera major de València 2022 i la seua cort d’honor van visitar el Museu d’Informàtica UPV i la ETSINF amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència, #11F, el dimecres vindran a conéixer les instal·lacions de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica la fallera major infantil, Nerea López Maestre, i la seua cort d’honor, juntament amb la fallera major infantil de la falla de la UPV, Lucía Beltrán Giménez i el president infantil de la falla, Vicent Xirivella Andrés.

L’acte començara a les 18h. Igual que en l’anterior visita, les components de la cort accediran al Museu deixant en depòsit materials per a reciclatge com a bescanvi de la seua entrada, residus d’aparells elèctrics i electrònics (RAEEs), amb aquesta iniciativa es tracta de consciències a les persones que accedeixen al museu sobre l’increment del fem electrònic vinculat amb la tecnologia i el seu correcte reciclatge. Posteriorment assistiran a un taller d’introducció a la programació amb Scratch.

El taller d’Escratx pretén presentar de forma divertida el pensament computacional als i les participants, permet abordar tasques complexes dividint-les en altres més senzilles i combinant les solucions parcials. Aquest tipus de tallers formen part de les activitats habituals que organitza el Museu d’Informàtica per a alumnat preuniversitari.

La visita ha sigut organitzada pel Museu d’Informàtica UPV amb suport de la prefectura d’administració de la ETSINF.