La Fira de Projectes 2020 es desenvoluparà el 17 de desembre en format online

Dijous que ve 17 de desembre es desenvoluparà la Fira de Projectes 2020 en format online. Des de les 12.00 i fins a les 14.00 hrs estaran obertes reunions en paral·lel, una per a cada projecte, on els participants comentaran els seus projectes amb els assistents.

Existirà un espai virtual mostrant els pòsters dels projectes i des d’allí enllaços per a accedir a les corresponents reunions.

Per a participar només cal preparar un cartell associat al projecte abans del 7 de desembre i estar aquest dia i hora en la reunió corresponent al projecte.

Instruccions per a participar en “Fira de projectes 2020”

Quins projectes es poden presentar?

Qualsevol en el qual almenys un participant siga estudiant de la ETSInf. Poden ser projectes d’equip o individuals. Poden ser projectes realitzats en assignatures, TFG o TFM d’aquest any acadèmic (encara que encara no estiguen acabats), projectes d’emprenedoria, etc.

En què consisteix presentar un projecte en la fira?

Elaborar un pòster resumeixen del projecte i ser present en una reunió online el dia 17 de desembre entre les 12.00 i les 14.00 hrs. per a ensenyar el projecte als assistents interessats, els quals aniran entrant i eixint de les reunions en paral·lel obertes entre aquestes hores.

Per què et pot interessar presentar el teu projecte?

És una excel·lent oportunitat per a donar a conéixer el teu treball, rebre comentaris dels assistents, i fer networking. Els assistents seran estudiants de la ETSInf i d’altres escoles,
professors i gent d’empreses convidades.

Com formalitze la meua participació en la fira?

Ha d’enviar-se per email a tot tardar el dilluns 7 de desembre a start.inf@etsinf.upv.es amb assumpte “Fira de Projectes” i adjuntant el pòster. Abans del dia de la fira es donaran indicacions respecte de la reunió online que tindrà programada cada projecte.

Indicacions per a preparació del pòster

1. Grandària A1 (594 x 841 mm), orientació horitzontal o vertical.
2. Format JPG.
3. Continguts essencials:
• Logo i/o nom del producte.
• Breu paràgraf explicatiu (amb grandària de lletra adequat per a la seua fàcil
lectura).
• Captures o fotos del producte i/o esquemes explicatius del seu disseny.
• Tecnologies utilitzades (logos de les tecnologies).
• Foto i nom de cada integrant.
• En la part inferior posar ben visible “contacte: xxx@yyy.zzz”, proporcionant un email de contacte (pot ser el d’un integrant o un email creat per al projecte i redirigit a algun compte d’integrant de l’equip).

Després de la fira, els pòsters seguiran exposats i algun visitant podria voler posar-se en contacte amb l’equip.

A continuació, teniu alguns exemples de pòsters de la fira de l’any passat.

Per a qualsevol dubte escriure a: start.inf@etsinf.upv.es