Les propostes de les Cartes als Reis Mags per a l’ETSINF comencen a prendre forma

L’any passat vam posar en marxa la iniciativa “Carta als Reis Mags per a la ETSINF” amb el propòsit de recaptar propostes, suggeriments i opinions tant de l’alumnat i del personal del centre dirigides a millorar qualsevol dels aspectes relacionats amb el centre.

En total, van arribar 117 cartes a la bústia dels Reis Mags. De tots els suggeriments i opinions recollides s’ha realitzat una classificació en tres grans àmbits: acadèmic, d’infraestructura i de programes i serveis.

Centrant-nos en l’apartat de millorar els espais del centre, dijous passat 14 de novembre, l’equip directiu va acompanyar a un equip de dissenyadors que s’encarregaran de projectar les millores de les infraestructures com la col·locació de més sofàs o el condicionament l’hall perquè l’espai sigui més còmode i habitable per als estudiants.

En aquest enllaç pots accedir al pdf on està el resum de totes les opinions i suggeriments abocats a través de les cartes.

Així mateix, avançar que també aquest any posarem en marxa la iniciativa. De nou habilitarem una bústia on podreu expressar les vostres opinions i aportar propostes de millora per a l’escola.