Model Docent ETSINF curs 2020-2021

La Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica, ETSINF, ha elaborat un model docent que intenta satisfer les ​restriccions sanitàries previstes per al primer semestre del pròxim curs, tenint en compte els ​recursos disponibles (espais, instal·lacions) en el centre.

A fi de garantir la ​màxima presencialitat de l’alumnat i mantindre alhora el disseny dels horaris existents, s’han fet diverses inversions pressupostàries per a equipar el major nombre d’aules (les de més capacitat) amb sistemes audiovisuals de gravació i de transmissió remota de les classes.

Amb aquest model es vol assegurar que, ja siga de manera presencial, ja siga de manera remota, l’alumnat puga assistir a les classes i el professorat les puga impartir, garantint les mesures sanitàries previstes per a fer front a la pandèmia del COVID-19.

De manera general, i amb independència del model d’impartició (presencial o online) el professorat haurà d’assistir i impartir les seues classes (o realitzar el seguiment i la interacció pertinent amb l’alumnat) en el seu horari de classe. Estem front un model online atés. A continuació es detalla, per a cada titulació, el model docent amb la mena de presència a les aules en funció dels grups, pràctiques i avaluació en:

Grau en Enginyeria Informàtica (inclou el Doble Grau)
Grau en Ciència de Dades
Màster en Enginyeria Informàtica
Màster en Ciberseguretat i Ciberinteligencia
Màster en Gestió de la Informació

Accedeix a tota la informació en aquest enllaç: Model Docent ETSINF curs 2020-2021

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votos, promedio: 3.67 de 5)