Nou Màster en Ciberseguretat i Ciberinteligencia | MUCC

El setembre vinent l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica posa en marxa la primera edició del Màster Universitari en Ciberseguretat i Ciberinteligencia | MUCC.

La ciberseguretat és l’àrea de treball que més creix en el sector de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions. Aquesta és una de les raons que ha portat a oferir des de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València, ETSINF UPV, formació especialitzada en aquest àmbit, amb la posada en marxa per al pròxim curs del Màster en Ciberseguretat i Ciberinteligencia | MUCC.

Aquest nou màster donarà principi el mes vinent de setembre de 2020 amb una formació de 90 crèdits.

Empreses destacades d’àmbit internacional, amb seu a la Comunitat Valenciana, fan costat al Màster des del consell assessor del Màster i oferint pràctiques reals als alumnes que cursen aquesta formació especialitzada. A més es tracta de l’únic Màster oficial a Espanya que inclou continguts orientats a la Ciberinteligencia com a aspecte disruptivo de la Ciberseguretat.

Dades principals:

Nom: Màster Universitari en Ciberseguretat i Ciberinteligencia
Crèdits: 90 crèdits ECTS
ERT Responsable: Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica.
ERTs col·laboradores: ETSI de Telecomunicació, DISCA, DSIC, DMA, DOE i DCOM
Metodologia d’impartició: NICE del NIST, orientada a la definició de coneixements, competències i habilitats
Dirigit a: Graduades/ts en Enginyeria Informàtica, Graduades/ts en Enginyeria de Telecomunicació, Graduades/ts en general de l’àrea de la Tecnologia de la Informació i de les Comunicacions (TIC)
Estimació de plaças: 30 Alumnes