Participa en la XIV Competició Local de Programació #cLocalProg2019

La competició local de programació es realitza anualment per a triar als alumnes que representaran a la ETSINF en la International Collegiate Programming Contest (ICPC), organitzada per ACM i patrocinada per IBM.

L’ACM-ICPC és una competició internacional de programació per equips que se celebra tots els anys en la qual competeixen estudiants universitaris de tot el món. S’organitzen fases regionals de classificació i els millors equips de cada regió competeixen en la fase final. La competició regional en què poden participar les universitats espanyoles és la Southwestern Europe Regional Contest (SWERC), corresponent, com el seu nom indica, al sud oest d’Europa.

Més enllà del repte personal i de la possibilitat de competir en la competició internacional organitzada per l’ACM, volem impulsar aquesta activitat per la seua projecció en l’àmbit professional. Empreses espanyoles que operen a escala internacional han mostrat interés per aquells alumnes i alumnes amb bon domini de la programació.

Les instruccions per al registre es troben en la Web de la competició https://clocalprog.dsic.upv.es/

La data de celebració és el pròxim Dijous 9 de maig de 2019 en els laboratoris del DSIC en l’edifici 1B.

NOTA: La web només és accessible pel protocol HTTPS. Heu d’acceptar el certificat com de confiança perquè ha sigut generat automàticament i no està validat per una autoritat certificadora.

Rebeu una cordial salutació i us animem a participar,

Comité Organitzador de la Competició Local de Programació