Patricia Pons guardonada amb el Premi Joves Informàtics de SCIE – Fundació BBVA 2019

El jurat dels Premis d’Investigació Societat Científica Informàtica d’Espanya i la Fundació BBVA 2019, reunit el dia 27 de maig de 2019 en la seu de la Fundació BBVA de Madrid, han decidit concedir els guardons als Premis Nacionals d’Informàtica 2019 i als Joves Investigadors Informàtics.

Patricia Pons Tomás, antiga alumna de ETSINF i Doctora en Informàtica a la Universitat Politècnica de València en les àrees d’Animal Computer Interaction i Human Computer Interaction ha sigut guardonada pels seus treballs sobre el desenvolupament de noves formes d’interacció amb animals usant com a vehicle els sistemes informàtics.

Enhorabona per aquest reconegut guardó i molt èxit en les teues futures investigacions!.

Tota la informació sobre la fallada del jurat i els guardonats ací: https://coddii.org/premios-de-investigacion-sociedad-cientifica-informatica-de-espana-scie-fundacion-bbva-2019