Premi Especial Compromís PlayStation per al videojoc Frozen Out creat per estudiants de la ETSInf i la Facultat de BB.AA.

El videojoc Frozen Out creat per Fideuá Games ha sigut distingit amb el Premi Especial Compromís PlayStation, una de les categories de guardons atorgats en la VII edició dels Premis PlayStation® 2020

L’equip desenvolupador i Frozen Out va sorgir d’un treball interdisciplinari entre estudiants de la ETSInf i la Facultat de BB.AA., en el marc del Projecte d’Innovació i Millora Educativa (PIME) denominat Experiència en l’organització d’equips multidisciplinaris en assignatures de creació de videojocs.

Els professors responsables del projecte són Francisco Abad i Ramón Molla. Les assignatures involucrades en aquest projecte són “Introducció a la Programació de Videojocs” del Grau en Enginyeria Informàtica i “Desenvolupament de Videojocs del grau de Disseny de Tecnologies Creatives, impartides en el primer quadrimestre del curs 2019/2020.

La primera versió de Frozen Out es va presentar en la II Fira de Projectes de la ETSInf. El videojoc a més ha servit de la base dels TFG desenvolupats pels integrants de l’equip Vicent, Pablo, Adrián, Tomás i Alex (https://bit.ly/3p1dwta)

El premi Play Station va ser entregat en la gala anual que es va celebrar el passat 22 de desembre per Juan Aguado, tècnic de Tecnologia Accessible i I+D en Fundació ONCE, entitat que s’ha associat a Sony amb la finalitat de fer que els videojocs arriben a més gent, perquè siguen més accessibles a aquells amb discapacitats.

En el videojoc de Fideuà Games, els gamers encarnen a un pol que viu en un frigorífic dominat per cucurutxos que estan explotant els recursos i fent perillar el seu medi ambient.

Vídeo del lliurament de premis (Minut: 48’38”)