Premis als professors confinats

L’alumnat de ETSINF ha volgut reconéixer l’esforç que el professorat del centre està duent a terme en la formació en temps de confinament. Després d’una votació realitzada per alumnes i alumnes, 33 professors han sigut premiats com els “Millors professors confinats”

La votació s’ha realitzat entre el professorat que imparteix classe en el segon quadrimestre del curs.

En l’elecció de les millors professores i professors confinats han participat alumnes i alumnes dels diferents cursos del Grau d’Enginyeria Informàtica i el Grau de Ciència de dades.

La delegació d’alumnes d’informàtica va coordinar la votació de l’alumnat del centre traslladant la informació als delegats de tots els grups dels graus. En total han participat 24 grups d’enginyeria informàtica i 3 grups de ciència de dades. Els delegats d’aquests grups van coordinar la votació mitjançant whatsapp dels seus respectius companys d’assignatures.

PREMIS PROFESSORS CONFINATS QUADRIMESTRE B 2019

Gràcies a totes i tots vosaltres per la vostra dedicació i adaptació de les sessions en remot, avançar en els reptes que suposen aquesta situació d’excepció i continuar ensenyant en la distància, però molt pròxims.

Enhorabona!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)