Premios del alumnado al profesorado 2021

La Subdirecció d’Ordenació Acadèmica i d’Alumnat, en col·laboració amb la Delegació d’Alumnat de ETSINF ha organitzat per segon any consecutiu una iniciativa perquè els estudiants poguessin reconèixer l’esforç que el professorat del centre està duent a terme en la formació durant aquesta situació extraordinària. Després d’una votació realitzada per alumnes i alumnes, més de 50 professors han estat premiats com els millors professors.

En l’elecció de les millors professores i professors 2021 han participat alumnes i alumnes dels diferents cursos del Grau d’Enginyeria Informàtica i el Grau de Ciència de dades.

La delegació d’alumnes d’informàtica va coordinar la votació de l’alumnat del centre traslladant la informació als delegats de tots els grups dels graus. Els delegats d’aquests grups van coordinar la votació mitjançant whatsapp dels seus respectius companys d’assignatures.

PREMIS PROFESSORAT 2020-21

PREMIOS PROFESORADO – CURSO 20-21

L’ETSINF i el PAS també reconeixen l’excel·lència

Al costat d’això volem destacar també el nom de professorat i equip tècnic del centre reconegut per la seva excel·lència, per docents de ETSINF, l’Escola Tècnica Superior d”Enginyeria Informàtica i pel PAS , Personal d’Administració i Serveis del centre i que són:

Reconeixement per la seva Excel·lència Docent:
Eva Onaindia de Rivaherrera
Antonio Martí Campoy

Reconeixement a la seva dedicació en Administració i Serveis:
Lorena Muñoz Pérez

Gràcies a totes i tots vosaltres per la vostra dedicació i adaptació de les sessions en remot, la preparació d’assignatures, avançar en els reptes que suposen aquesta situació d’excepció i continuar ensenyant en la distància, però molt pròxims.

Gràcies també a tot l’alumnat per la seva capacitat d’adaptació a aquesta situació, la seva paciència i capacitat.

Enhorabona!