Propostes de millora plantejades per la comunitat ETSINF

Per segon any consecutiu l’Escola va gestionar a la fi de 2019 la iniciativa “Carta als Reis Mags per a la ETSINF” amb el propòsit de recaptar propostes, suggeriments i opinions tant de l’alumnat i del personal del centre dirigides a millorar qualsevol dels aspectes relacionats amb el centre.

Les conclusions de l’enquesta anaven a ser difoses en panells en Espai.inf en l’edifici 1E. A causa de les mesures excepcionals establides en la universitat amb motiu de de el COVID-19 de moment desconeixem la data en què podrem mostrar-vos la mostra, per la qual cosa hem decidit resumir ací els resultats perquè pugueu conéixer-los.

En total, van arribar 104 cartes a la bústia dels Reis Mags. Igual que en 2018, de tots els suggeriments i opinions recollides s’ha realitzat una classificació en tres grans àmbits: acadèmic, d’infraestructura i de programes i serveis.

En els aspectes acadèmics la preocupació general se centra més en el professorat, tant a expressar desgrat com en major mesura, satisfacció. Les metodologies actives segueixen sent les preferides per l’alumnat.

En infraestructures el centre continua necessitant millores , no tant per a facilitar el treball, resoltes ja amb accions comeses enguany, sinó per a trobar serveis i espais de diversa necessitat.

Finalment els programes i serveis dirigits a una major informació, interrelació i comunicació s’assenyalen coberts. Com a millores futures apareixen propostes de caràcter mediambiental i de benestar.

En aquest enllaç   pots accedir al pdf on està el resum de totes les opinions i suggeriments abocats a través de les cartes.

Fruit de la iniciativa anterior, entre altres qüestions, s’ha dotat als edificis de l’Escola d’espais condicionats per a facilitar la presència d’alumnat i la vida universitària, amb nou mobiliari.

A la fi de 2020 de nou habilitarem una bústia on podreu expressar les vostres opinions i aportar propostes de millora per a l’Escola. Des de l’equip directiu us agraïm la participació en la consulta que ens permet orientar accions per a millorar la ETSINF.