Rafa Sánchez guardonat com a millor estudiant de ETSINF en els XIX Premis del Consell Social d’UPV

El Consell Social de la UPV ha fet públics els guanyadors de la XIX edició dels seus premis, a través dels quals, des de la seua creació en 2001, es reconeix l’excel·lència acadèmica i emprenedora d’alumnat, docents i investigadors de la UPV; així com la implicació d’empreses i institucions amb l’entorn universitari.

S’han donat a conéixer els 31 guardonats que segons la presidenta del Consell Social, Mónica Bragado, “tenen un denominador comú que és el talent i també l’esforç. Volem reconéixer, amb aquests premis, l’excel·lència acadèmica i el compromís social i empresarial”.

En total, han sigut concedits 31 guardons, entre els quals destaquen el Premi a la Investigació, rebut per l’Institut de Tecnologia Química (ITQ) -centre mixt de la UPV i el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC)-; el Premi Cooperació Universitat-Societat, en la categoria d’I+D+i, atorgat a l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a Emergències; i el Premi de la Càtedra Cultura Directiva i Empresarial (CDyE) al Millor Directiu, que ha recaigut en Enrique Lores, enginyer industrial per la UPV i CEO d’HP.

13 alumnes de la UPV, un per cada escola o facultat, han rebut el premi al Millor Estudiant. L’alumne reconegut amb el Premi al millor estudiant de grau de la ETSINF ha sigut Rafael Vicente Sánchez Romero.

Des d’aquestes línies volem felicitar els premiats i els animem a continuar amb aquesta prometedora trajectòria.

Rafa Sánchez en una foto d’Álvaro Domenech

+ informaciò: https://www.upv.es/noticias-upv/noticia-11986-xix-premios-de-es.html