Reunió del Consell Assessor de l’ETSINF 2022

Reunió del Consell Assessor de l’ETSINF per a avaluar l’evolució de l’Escola respecte a l’any anterior

Dijous passat, 16 de juny, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica es va reunir, com cada any amb el seu Consell Assessor, per a informar els assistents de l’evolució de l’activitat de l’Escola en aquest últim any. La trobada es va produir de manera presencial després de dos anys realitzat en remot per la pandèmia.

A la reunió van assistir els membres del Consell, compost per la Directora de Màrqueting, projectes sostenibles i co-*founder en Teika, Berti Barber, la Directora de l’entorn de Salut de l’Institut d’Enginyeria del Coneixement, Elisa Martín; el professor del DSIC, Francisco Cascuberta; el professor del DISCA, Alfons Crespo Llorente; el Director de desenvolupament de persones i tecnologia de Umivale a més de l’ex-alumne del centre Alfredo Ibáñez; el Soci Director de Kiteris, empresari i ex alumne Manuel José Peña; la Directora del centre, Silvia Terrasa; Xavier Molero, secretari del centre; Francisco Javier Castro, CEO beeDigital i la Sòcia Fundadora i Directora de Desenvolupament del Talent EDICOM, Ana Darder.

En la sessió es van tractar diversos temes, entre els quals es destaca l’evolució de la matrícula, amb paràmetres com la nota de tall o les llistes d’espera que han anat en augment en els últims cursos, la posada en marxa de noves titulacions preparades perquè arranquen en aquest nou curs acadèmic, com és el Grau en Informàtica Industrial i Robòtica i el Doble Grau en Matemàtiques i Enginyeria Informàtica. Unes altres de les novetats sobre les quals es va informar és la incorporació de dues noves càtedres d’empresa, la Càtedra de IA (Intel·ligència Artificial) i la Càtedra d’HP.

El Consell Assessor de l’ETSINF és una iniciativa la finalitat de la qual és disposar d’un òrgan que assessore l’Escola en temes d’estratègia i de futur per a continuar avançant i oferint les millores oportunes en cada curs acadèmic. En les sessions es tracten temes relatius a la innovació i a la formació de nous perfils. A més, el Consell està integrat per experts professionals amb reconegut prestigi en cadascun dels seus camps.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votos, promedio: 5.00 de 5)