Sessió de treball a Edicom – La iniciativa Technovation Girls contínua en remot

Hui, 9 d’abril de 2020, representants de l’empresa EDICOM i una ex alumna de l’ETSInf de la UPV, han rebut per vídeo-conferencia a un grup de Technovation Girls edició 2020 mentorizat per Silvia Nada, estudiant d’últim curs de la Escola Tècnica Superior d’Enginyería Informàtica. En la reunió, les joves participants Paula, Gemma i Clara han explicat la seua proposta d’APP. Per part d’Ana Darder (Directora de Desenvolupament del Talent de EDICOM), María Jesús Orient (Directora de Consultoria de EDICOM), Carmen Mus (Team Manager de EDICOM) i Ana Vilata (Businesss Anlyst i Analista programadora de Sopra Steria España), han rebut valuoses recomanacions.

«Technovation girls«, és el concurs d’emprenedoria tecnològica per a xiquetes més gran del món. Una iniciativa que ja ha comptat amb la participació de més de 23.000 xiquetes de més de 100 països. L’objectiu d’aquest projecte és inspirar i apoderar a xiquetes i joves de tot el món perquè es convertisquen en emprenedores i líders tecnològiques, resolent problemes de la seua comunitat.

«Technovation girls» desafia a les xiquetes de 10 a 18 anys proposant-les construir un pla de negoci i una aplicació mòbil per a fer front a un problema social. Participen xiques de 10 a 18 anys, fins a 5 per equip, adults (professorat, pare, mare, professional del món de la tecnologia, el màrqueting, o estudiants universitaris), professionals i empreses del món de la tecnologia; així com la nostra ambaixadora de la Comunitat Valenciana, María José Valero.

Des de l’ETSINF agraïm el patrocini a EDICOM dels grups mentorizados per alumnes i alumnes de la nostra escola.