Tota la informació de postgrau d’Escola i Departaments en la setmana de Màsters

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica ETSINF UPV celebra fins al pròxim divendres, 1 de febrer,  la setmana de promoció de Masters que tenen relació amb la Informàtica en qualsevol dels seus vessants. Si estàs en l’últim any de grau potser t’interessa conéixer quina és la formació de postgrau que ofereix l’Escola i Departaments vinculats.

Acosta’t pel vestíbul de l’edifici 1E i veuràs l’espai habilitat amb informació de cadascun i acudeix dijous que ve 31 de gener a les 12.30h al Saló d’Actes de ETSINF i escolta informació útil sobre els àmbits en els quals pots especialitzar-te en cada cas.

Es preveu la celebració de dues taules redones, la primera començarà a les 12:30h , sota el títol “Quines eixides professionals m’ofereixen els màsters especialitzats en Informàtica?” comptarà amb la participació de David Millán, investigador en l’Institut tecnològic d’Informàtica (ITI), Javier Jorge Cano, membre del grup d’investigació “Machine Learning and Language Processing” de la UPV i Cristóbal Costa, cap de projecte, Àrea d’Impuls a la I+D+i del Departament d’Intel·ligència Estratègica i Competitiva del ITI. La taula serà moderada pel Subdirector d’Investigació del DSIC, Vicente Julián.

Pots accedir ací al programa

A les 13.30h la directora del Màster Universitari en Enginyeria Informàtica, Plans Cuenca, el director del Màster Universitari en Enginyaria de Computadors i Xarxes, Antonio Robles, i la directora del Màster Universitari en Gestió de la Informació, Antonia Ferrer descriuran també els trets diferencials dels màsters que dirigeixen i les oportunitats professionals que presenten.

Entre altres pots obtindre informació sobre:

Màster Universitari en Enginyeria Informàtica

Màster Universitari en Gestió de la Informació

Màster Universitari en Enginyeria d’Anàlisi de Dades, Millora de Processos i Presa de decisions

Màster Universitari en Enginyeria de Computadors i Xarxes

Màster Universitari en Automàtica i Informàtica Industrial

Màster Universitari en Computació Paral·lela i Distribuïda

Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari

Màster Universitari en Intel·ligència Artificial, Reconeixement de Formes i Imatge Digital

Màster Universitari en Llengües i Tecnologia

Màster Universitari en Investigació Matemàtica