Un alumne de ETSINF forma part de l’equip de HALIA UPV guanyador de la final de Akademia 2020 de Fundació Bankinter

Javier Vañó Bodí és alumne de ETSINF UPV i forma part de l’equip guanyador al costat de companys de la UPV d’altres disciplines.

HALIA UPV, l’equip format per Alina Marín, Javier Vaño, Javier Carral, María Perles i José Manuel Ausín -estudiants d’Enginyeria de l’Energia, Enginyeria Informàtica, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Enginyeria en Organització Industrial i doctorant en Neurociències del Consumidor, respectivament- s’ha alçat amb la victòria absoluta en Akademia 2019-2020, el certamen nacional de projectes empresarials universitaris que aquesta edició tenia com a objectiu la cerca de la millor solució al repte de crear algorismes basats en intel·ligència artificial.

Després d’imposar-se, el mes de juny passat, en la fase interna classificatòria, als seus rivals de la mateixa Universitat Politècnica de València (UPV), HALIA ha representat a la institució dirigida per Francisco Mora en el Expoday 2020, la final nacional del concurs, on ha vençut a les altres 7 universitats participants: Santiago de Compostel·la, Salamanca, Carles III de Madrid, Pompeu Fabra, Pontifícia de Cometes, Loyola Andalusia i Universitat de Barcelona.

SaaS per a PIMES

Per a fer-se amb el triomf, HALIA UPV va presentar un projecte basat en intel·ligència artificial que desenvolupa un SaaS -programari com a servei, que permet als usuaris connectar-se a aplicacions basades en el núvol a través d’internet i utilitzar-les- per a ajudar les petites i mitjanes empreses (PIMES) a analitzar i interpretar les seues dades i els del mercat en el qual es mouen.

En la seua qualitat de guanyador del certamen, HALIA UPV comptarà amb els serveis de l’acceleradora Bridge for Billions, valorats en 3.000 euros, per a posar en marxa el projecte.

Tercera victòria UPV en 5 anys

Amb el triomf de HALIA, la UPV aconsegueix la seua tercera victòria en Akademia, on ja va véncer en l’edició de 2016, amb el projecte TUTTEMPO, i en la de 2017, amb MOZIONE GOLF.

Akademia és el programa de la Fundació Innovació Bankinter. Per a participar en la pròxima edició de Akademia, el certamen impulsat per la Fundació Innovació Bankinter, n’hi ha prou amb enviar el teu curriculum vitae i una carta de motivació a akademiafibk@bankinter.com

Fte.: UPV

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votos, promedio: 5.00 de 5)