Un equip de l’Escola Tècnica superior d’Enginyeria Informàtica visita l ‘ITI

La finalitat de la visita ha estat conèixer els desenvolupaments de l’entitat i establir relacions vinculades amb l’activitat docent.

Durant la jornada d’ahir, la directora de l’ETSINF, Silvia Terrasa, el subdirector de relacions amb l’entorn professional i formació de postgrau, Cèsar Ferri, el secretari del centre, Xavi Molero i el director acadèmic del nou grau en Informàtica Industrial i Robòtica, Eduardo Vendrell van visitar diferents instal·lacions que ofereix el ITI, Institut Tecnològic d’Informàtica.

L’objectiu de la visita era conèixer més sobre els diferents treballs del ITI per a establir relacions vinculades a activitats docents per a l’alumnat del nou grau.

Durant la trobada, el director de l’Àrea de Digitalització Industrial (ADI), Pascual Gómez va atendre el nostre equip de docents, on els va explicar algunes de les iniciatives promogudes per l’entitat, com és el cas del Dataroom que van tenir oportunitat de conèixer allí.

El Dataroom és el primer centre demostrador multisectorial especialitzat en la dada per a la indústria 4.0. La seva finalitat és trobar solucions eficaces que resolguen els principals reptes sobre digitalització en els negocis: Captació de dades, integració, processament i anàlisi, al costat de la generació de solucions basades en dades.

Sobre el ITI

E’ITI és Centre Tecnològic de referència en tecnologies digitals a nivell regional i un dels principals centres a nivell regional i internacional. En l’actualitat més de 240 empreses compten amb ITI com a Soci Tecnològic, beneficiant-se d’avantatges especials en formació, projectes en col·laboració, serveis, consultoria. A més, desenvolupen una I+D aplicada a les necessitats i problemàtiques de les empreses, buscant solucions tecnològiques que responguen als reptes socials i econòmics per a millorar la competitivitat industrial i comentant una societat més intel·ligent i sostenible.