UPV (ETSINF) Tercera millor universitat espanyola per a cursar Enginyeria Informàtica

L`Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica escala un lloc fins a la tercera posició en el Rànquing de les millors universitats espanyoles per a estudiar les 50 carreres més demandades, que anualment elabora el periòdic El Mundo.

El diari planteja aquest rànquing com una guia útil per a orientar als alumnes que triaran facultat enguany. La titulació d’Enginyeria Informàtica de la ETSINF es col·loca com a tercera més ben valorada, només per darrere de la Universitat Politècnica de Madrid i la Politècnica de Catalunya, superant a la Universitat de Granada i a la Carles III.

Per a elaborar aquesta classificació, el diari recull l’opinió de més de 2.000 professors. En una enquesta voluntària, anònima i aleatòria, els docents indiquen quines són les millors universitats per a impartir la seva titulació, així com els punts forts i febles dels seus centres i les principals línies de recerca. Aquestes respostes suposen el 40% de la valoració final. Un altre 50% s’estableix en funció de 25 criteris relacionats amb la demanda de titulacions, el nombre de professors, la despesa corrent per alumne, els mitjans materials, el pla d’estudis, els resultats acadèmics, els projectes de recerca o els acords internacionals de mobilitat estudiantil. Per a completar el 10% restant de la valoració es tenen en compte altres estudis externs com a rànquings internacionals, informes de Aneca o resultats d’informes d’universitats espanyoles, entre altres.

Enhorabona a tots i totes els que feu possible aquest reconeixement.