L’alumna de ETSINF Marta de la Quadra obté una beca Intel Ireland

Marta de la Quadra, alumna de l’ETSINF d’Erasmus a Dublín, Irlanda ha rebut una de les beques Intel Irlanda “Women in Technology Scholars” i un programa de pràctiques una vegada concloga el curs.

Aquestes beques es porten convocant des de fa set anys, el programa de beques té com a objectiu encoratjar a una nova generació de dones d’alt rendiment a acceptar el desafiament d’una carrera en ciència i tecnologia i empoderar-les mitjançant el foment d’oportunitats educatives. La beca està dotada amb 3000 € i pràctiques laborals als campus d’Intel en Leixlip i Shannon. A cada becari també se li assigna un mentor que és un empleat d’Intel per a ajudar-lo i brindar-li assessorament sobre com administrar la seua carrera acadèmica. Segons la pròpia corporació, el programa de beques ha creat un vincle inavaluable entre Intel i la xarxa acadèmica i diversos acadèmics s’han convertit en empleats d’Intel.

Ací està l’enllaç a la notícia completa: