El vol de l’home ocell

Desde Twitter @joapuipe nos hace llegar su blog en el que nos cuenta un poco de él:

El nom d’aquest blog prové del títol de la cançó de Sangtraït, la cançó parla d’un home buscant la llibertat.

En aquest xicotet espai publique tot el que, durant el meu vol, m’inquieta d’una manera o altra: a vegades són opinions sobre algun tema d’actualitat, altres són experiències personals que crec interessants, articles “tècnics” sobre informàtica i menys habitualment fotografies que vaig fent o pel·lícules, llibres i música que vaig veient, llegint i escoltant.

Sóc estudiant d’enginyeria Informàtica i com a bon geek, la informàtica és un tema constant en les meves publicacions. Si tu no ho eres i tens la mala sort de trobar-te amb un article extremadament tècnic la primera vegada que entres ací: DON’T PANIC! De segur que et trobes alguna cosa més entretinguda la pròxima vegada.