¿Te animas a conversar? #donesenvideojocs

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la UPV, ETSINF, te invita a conversar en torno a la representación de la mujer en el mundo audiovisual con #Donesenvideojocs

Para ello hemos preparado una exhibición de ocho portadas de videojuegos de diferentes décadas con ilustraciones donde aparecen mujeres. La exposición permanecerá del 16 al 18 de mayo en espai.inf, en el edificio 1E, la zona de exhibiciones de la ETSINF.

El objetivo de esta exposición es fomentar un diálogo crítico en relación a la representación de la mujer en el panorama audiovisual, por ello te animamos a responder a la pregunta ¿qué opinas de este tipo de representación de la mujer en los videojuegos?

Utiliza este hashtag #Donesenvideojocs para dar tu opinión a través de Twitter. Tus tuits aparecerán en las pantallas de los edificios 1G y 1E, también del 16 al 18 de mayo.

Todos los tuits serán recopilados y debatidos el próximo jueves 18 a las 12.30h en una charla de Alba Benlloch, directora y cofundadora de la Cosecha Producción Audiovisual, que realizará una revisión crítica a la representación de la mujer en la industria audiovisual. La charla se celebrará a las 12:30h en el aula del 04 del edificio 1G.

Esta iniciativa se desarrolla en paralelo a las actividades programadas por Retrópolis del 15 al 20 de mayo, que tendrán lugar en la ETSINF.

———–

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la UPV, ETSINF, et convida a conversar entorn de la representació de la dona en el món audiovisual amb #Donesenvideojocs

Per a açò hem preparat una exhibició de vuit portades de videojocs de diferents dècades amb il·lustracions on apareixen dones. L’exposició romandrà del 16 al 18 de maig en espai.inf, en l’edifici 1I, la zona d’exhibicions de la ETSINF.

L’objectiu d’aquesta exposició és fomentar un diàleg crític en relació a la representació de la dona en el panorama audiovisual, per açò t’animem a respondre a la pregunta què opines d’aquest tipus de representació de la dona en els videojocs?

Utilitza aquest hashtag #Donesenvideojocs per a donar la teua opinió a través de Twitter. Els teus tuits apareixeran en les pantalles dels edificis 1G i 1I, també del 16 al 18 de maig.

Tots els tuits seran recopilats i debatuts dijous que ve 18 a les 12.30h en una xarrada d’Alba Benlloch, directora i cofundadora de la Cull Producció Audiovisual, que realitzarà una revisió crítica a la representació de la dona en la indústria audiovisual. La xarrada se celebrarà a les 12:30h en l’aula del 04 de l’edifici 1G.

Aquesta iniciativa es desenvolupa en paral·lel a les activitats programades per Retrópolis del 15 al 20 de maig, que tindran lloc en la ETSINF.