Enginyeria Informàtica, el grau més popular

Considerant el nombre total de sol·licituds en primera preferència, Enginyeria Informàtica és el grau més popular de la UPV, seguit per Belles arts, Enginyeria Aeroespacial, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Disseny i Tecnologies Creatives, Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, i Enginyeria Mecànica, per aqueix ordre.

Així mateix, considerant les sol·licituds totals, Informàtica s’imposa novament com a grau més demandat, si bé en segon lloc apareix Administració i direcció d’empreses i, en tercer, Enginyeria Mecànica.

Un total de 581 estudiants han triat l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica per a cursar els seus estudis encara que són 375 les places que han d’ocupar, sent la nota de cort en la present edició de 9,326, quasi un punt més que en 2017 (8,508)

Per la seua part el doble grau en enginyeria informàtica i administració i direcció d’empreses ha cobert les seues places amb una nota de cort de 11,522.

Gran acceptació del nou títol

Quant a les noves titulacions, el Grau en Ciència de Dades (Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica), no solament cobreix places, sinó que a més compta amb una àmplia llista d’espera. El grau en Ciència de Dades s’estrena amb una nota de cort de 9,754 sobre 14 en la Universitat Politècnica de València (UPV)

Les 75 places que la UPV ha oferit a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica han sigut cobertes íntegrament per estudiants que havien triat la Ciència de Dades com a primera opció i, a més, 64 alumnes s’han quedat en llista d’espera.

Més informació:

Notícia UPV